Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Mai 2018 06:58
|
Grupul nipon Mitsubishi Electric, care promoveaza pe piata internationala o gama extinsa de produse, printre care echipamente HVAC si ascensoare, a anuntat pentru anul fiscal incheiat la 31 martie a.c. vanzari de peste 4.431 miliarde yeni (circa 40,7 miliarde USD), in crestere cu 5% fata de exercitiul financiar precedent. Veniturile operationale au sporit cu 18%, atingand 318,6 miliarde yeni, confirmand trendul ascendent ferm pe care se pozitioneaza furnizorul japonez in ultima perioada. Avansul a fost explicat de expertii companiei prin stabilizarea cererii din China, evolutia fulminanta a pietei nord-americane si recuperarea graduala a celei europene. In aceste circumstante favorabile, Mitsubishi Electric a continuat strategia de promovare a avantajelor sale competitive. Astfel, pe segmentul sistemelor energetice si electrice, ce includ si divizia de ascensoare, incasarile au cumulat 1.241 miliarde yeni (+1%), cele mai bune rezultate fiind generate atat de operatiunile de modernizare a instalatiilor existente derulate pe piata-mama, cat si de cele de instalare a unor echipamente noi din gama lifturilor si scarilor rulante. In ceea ce priveste divizia de produse electrocasnice, cresterea a fost de 4%, pana la 1.049 miliarde yeni, fiind sustinuta de majorarea livrarilor de aparate de aer conditionat in Europa, China si SUA. Ascensoarele Mitsubishi sunt promovate in Romania de compania Elmas, din Brasov, care raporteaza vanzari de 119,4 miloane de lei. Recent, diviza Mitsubishi Electric Living Environmental Systems, a inaugurat prima sucursala a companiei din Romania, la Bucuresti, consolidand, astfel, prezenta brandului pe piata locala. Livrarile pe piata locala au totalizat, in 2017, circa 10 milioane de euro, ceea ce reprezinta circa 10% din sectorul autohton de aparate de climatizare.
|